Animoto

Animoto je web aplikacija pomoću koje možete fotografije  pretvoriti u efektan video.  Dodajte tekst, crtež ili video isječak te odredite što želite naglasiti. Zatim odaberite jednu od ponuđenih pjesama i pustite da Animoto umjesto vas napravi video. Ako niste zadovoljni, promjena je mougća jednim klikom.  Animoto video se jednostavno postavlja na youtube, blog ili wiki.

Odličan je za prezentiranje projekata iz gotovo svih područja ili pak kao podsjetnik na netom završeni izlet ili praznike.

Animoto inače nije besplatan, ali, na sreću, verzija Animoto for Education omogućuje profesorima i njihovim učenicima besplatnu upotrebu svih mogućnosti koje Animoto pruža.  Potrebno je samo  ispuniti  prijavu, a nakon petnaestak dana na vašu će email adresu stići novootvoreni račun putem kojeg vi i vaši učenici možete stvarati Animoto video filmove tijekom slijedećih šest mjeseci. Nakon isteka tog vremena, jednostavno obnovite račun.

7 comments on “Animoto

  1. Baš je zanimljivo. Žao mi je što više ne radim kao profesor. Uživala sam raditi s djecom. Još predavala Informatiku.
    Kalina

    • Samo sam povirila, izgleda jako zanimljivo. Nažalost, i danas sam na poslu, programiram.
      Drago mi je da Vam se svidja moj blog. On mi je baš prava relaksacija.

      Mogu li postaviti Vaš blog kao link na Putopise?
      Kad poželite pisati o putovanjima ponovo, možete nam se i pridružiti.

      Kalina

      • Naravno da možete, na moje zadovoljstvo!:-)

        Jako dobro razumijem kad kažete da Vam je blog relaksacija – i ja bih to najradije stalno radila!
        arjana

  2. Pingback: Animoto i kako ga ugraditi u blog « Twitterova družina

  3. Arjana,
    Ja se prijavila za animoto, a ono nikako ne dolazi mail. Znam da ste napisali da treba čekati 15 dana, ali bi mi super došao za blog – imam dosta slika i dali ste mi novu ideju za galeriju. Sad me zanima: ako je rad s Animotom ograničen, hoću li izgubiti prava na već formirate video sadržaje?

    Kalina

    • Kalina,
      uvjerena sam da će animoto ubrzo doći na Vaš mail – meni je došao ‘već’ za 15 dana, iako sam čula da zna trajati i tri do četiri tjedna.
      Mislim da nećete izgubiti pravo na video sadržaje jer to je Vaš materijal na koji oni ne polažu prava.
      Ja imam dva računa kod njih – jedan je komercijalni s videom od 30-sekundi, a drugi ovaj obrazovni s kojim mogu kreirati dulje filmove. Zaista se isplati čekati!

      Arjana

Leave a Reply

