MS WW IEF 2010, Cape Town

Od 24.10. do 30.10.  imala sam veliku čast sudjelovati na Forumu inovativnog obrazovanja koji se u organizaciji Microsoft Partners in Learning održao u Cape Townu.

Moj put do Cape Towna započeo je zapravo prijavom na natjecanje Primjena računala u obrazovanju u siječnju 2010. na kojem sam na svoju veliku radost osvojila 1. mjesto. Nakon toga sam kao jedini predstavnik Hrvatske sudjelovala na Europskom forumu inovativnog obrazovanja, održanom u ožujku u Berlinu. Moj rad  proglašen je za jedan od 25 najboljih, pa sam samim time pozvana na svjetsko prvenstvo u Cape Town.

U Cape Townu je predstavljeno 125 projekata inovativnih nastavnika. Moj projekt Greetings from the world plasirao se u finale – kao jedan od 35 najboljih radova u 2010. godini. 

Presretna sam zbog uspjeha koji sam postigla na jugu Afrike, no ipak, tom nenadmašnom osjećaju  s kojim sam se vratila kući pridonijeli su sami sudionici – inovativni nastavnici iz cijelog svijeta. Toliko entuzijazma, energije, zajedništva, strasti,  topline, predanosti i gorljivosti  neizbrisivo ostaju u mom sjećanju.

By Arjana Blazic Posted in Web 2.0 Tagged

3 comments on “MS WW IEF 2010, Cape Town

  1. Draga Arjana,
    Iskrene čestitke. Cijelo vrijeme pratim Vas na svim Vašim sajtovima i uvijek se divim koliko toga uspijete napraviti. Uskoro Vam slijedi još jedna nagrada. Jedino sam u dilemi na koji blog Vam ju poslati, jer je na hrvatskom jeziku?
    Možda bolje Twiterova družina?

    Nadam se da ste nam poslikali JAR i spremate nam nešto zanimljivo poslati. Putopisi Vas Čekaju.

    Pozdrav
    Kalina
    P.S. Vidim da ste u Splitu 🙂

  2. Draga Kalina,
    kao i uvijek Vi me baš jako razveselite vašim lijepima riječima, a sad i nagrada? Pa za što?
    Imam već skoro gotov putopis za Vas, napisala sam ga još mu avionu kad mi je sve bilo najsvježije, ali ga moram urediti. Nadam se da ću i za to uskoro naći vremena.
    Da, ova tri dana sam u Splitu i uživam u gradu i na konferenciji, a u razgled grada se upravo spremam prije odlaska doma.
    Pozz
    arjana

  3. Mi, s Putopisa Blog, smo Vam dodijelili blogersku nagradu. Odabrali smo Vas među 5 na listi omiljenih blogova:) Ako želite vidjeti o čemu se radi, povirite na sljedeći link:

    http://putopisi.wordpress.com/2010/11/17/nagrada/

    Jedino sam bila u dilemi koji Vaš blog nagraditi, jer je nagrada na hrvatskom. Ipak sam se odlučila za Twitterovu družinu.

    Pozdrav
    Kalina
    P.S. Super za putopis, jedva čekam:)

Leave a Reply

