Me Encanta Tú Blog!

Kalina s mog omiljenog bloga Putopisi, na kojem možete naći sjajne članke sjajnih putopisaca i njihove ukusne recepte iz cijelog svijeta, dodijelila mi je nagradu Me Encanta Tu Blog – Sviđa mi se tvoj blog! Polaskana i počašćena ovom nagradom, zahvaljujem se Kalini i odgovaram na pitanja.

 

 Zašto si stvorila ovaj blog?

Zato što na Twitteru svakodnevno komuniciram s nastavnicima diljem svijeta i tamo učim o raznim alatiam koji se mogu upotrijebiti u razredu. Kako na Twitteru nema puno naših nastavnika, odlučila sam sve što naučim podijeliti s njima na ovom blogu.

Koju vrstu blogova čitaš?

Najčešće čitam blogove koji imaju veze s obrazovanjem i uglavnom dolaze s engleskog govornog područja.

Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?

Nemam neku omiljenu marku, volim sve isprobati, a trenutno mi je najhit Lorealovo sjajilo.

A odjeće?

Imam, definitivno. To je H&M i jedva čekam da dođu u Zagreb!!!!

Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?

Bez mascare ne idem van.

Koju boju najviše voliš?

Sve nijanse ljubičaste.

Tvoj parfem?

Trenutno mi je najomiljeniji Daisy, Marca Jacobsa.

Koji film najviše voliš?

Kosu – i uvijek se iznova nadam da George Berger neće ući u taj avion!

Koje zemlje želiš posjetiti i zašto?

Australiju, jer mislim da je potpuno drugačija od drugih, a žarko bih željela vidjeti Uluru.

A nominiram:

Reflektorni blog

Moja škola

Dnevnik učiteljice

By Arjana Blazic Posted in Nagrade

One comment on “Me Encanta Tú Blog!

  1. Draga Arjana,
    Zahvaljujem na lijepim riječima. Prvo me nasmijalo kad sam dobila pitanja iz leksikona za odgovaranje, a sad mi je drago što sam saznala nešto malo više o Vama i drugim blogerima kojim smo mi, s Putopisa blog, odlučili dodijeliti nagradu. Nas dvije se poklapamo u više stvari – ali ljubičasta boja i to u svim nijansama me oduševila 🙂 Imam je i danas na sebi 🙂
    Lijep pozdrav

    Kalina

Leave a Reply

