Wallwisher na izložbi

Kao što sam već pisala, tim Suradnika u učenju pokrenuo je događanja diljem cijele zemlje povodom Dana sigurnijeg interneta koja su se odvijala tokom cijelog mjeseca veljače.

U ovu akciju sam uključila i svoje učenike pa smo na satu engleskog jezika organizirali  “walking debate” – šetajuću debatu. Sat je kulminirao ljepljivim ceduljicama na zidu Safer Internet Day koji sam prethodno otvorila na Wallwisheru. Više o tome kako je izgledao nastavni sat možete saznati na stranicama najnovijeg Pogleda kroz prozor.

Zajednički uradak mojih učenika prijavila sam na natječaj Sigurniji internet za djecu 2011. i na naše veliko zadovoljstvo, naš rad je odabran među najbolje radove učenika srednjih škola.

Leave a Reply

