Oni su sve to

Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com

Potaknuta Facebook komentarima mojih prijateljica na moj prethodni post, došla sam na ideju da pokrenem seriju postova koje će pisati moji gosti – inovativni nastavnici. Budući da većina njih o sebi i svojim uspjesima malo govori (ja sam valjda jedina iznimka) sve što rade ostane skriveno i rijetki su oni koji su upoznati s njihovim fantastičnim idejama, projektima i uspjesima. Stoga svoje goste pozivam da napišu baš svaku najsitniju sitnicu koju su u svom radu napravili – tj. pozivam ih da se u svom postu hvale koliko god žele, jer oni to zaslužuju – jer oni su sve to!

Leave a Reply

