Comeniusom do Corka

Od 1. 1. 2011. građani Republike Hrvatska punopravno sudjeluju u svim aktivnostima Programa cjeloživotnog učenja kao i svi građani Europe.  Na mrežnim stranicama naše Agencije za mobilnost i programe EU nalazi se čitav niz raznih aktivnosti za učenike i studente te za nastavnike, nastavno osoblje i rukovodeći kadar – baš tako započinje moj članak u Pogledu u kojem sam opisala kako sam dobila stipendiju za dvotjedni seminar u Irskoj, gdje se upravo sada nalazim.

U Cork sam stigla jučer kad sam se smjestila u jedan od Deans Hall apartmana  nedaleko od samog centra. Moje cimerice su simpatične profesorice engleskog, tri iz Španjolske, a jedna iz Rumunjske. Seminar traje od 9:00 do 16:00, s pauzom za ručak od 13:00 do 14:00. Kuhati neću!

Danas popodne naš je zadatak bio Cork Discovery – pronaći odgovore na niz pitanja – npr. Kako se zove pjesma koja je posvećena rijeci koja teče kroz Cork? Sutra ćemo naše istraživanje prezentirati ostalim sudionicima seminara.

2 comments on “Comeniusom do Corka

Leave a Reply

