Bellevue, doručak, kava i shopping

Kao što sam već pisala, naš je program bio u potpunosti ispunjen, ali ipak se našlo nešto vremena i za „vannastavne aktivnosti“. Neke od njih bile su organizirane za cijelu grupu, kao što su večernji izlasci. Jedan od njih bio je u kuglani Lucky Strike pa sam i ja kao i svi ostali sudionici konferencije – kuglala! Srećom, dali su mi one lagane kugle u koje se stave prsti i iako sam se bojala da će mi prsti otići zajedno s kuglom prema čunjevima, ipak sam sasvim solidno otkuglala svoje i čak odjednom oborila čak 7 čunjeva, što je moj apsolutni rekord.

Lucky Strike Bowling

Zajedničke aktivnosti koje smo imali organizirane u Bellevueu bile su još večera u
restoranu Purple Room te opuštanje uz živu svirku u Piano baru na 22. katu jednog od nekoliko nebodera od kojih se sastojao naš hotel. Hyatt Regency je super luksuzan hotel u sklopu kojeg se nalazi nekoliko zgodnih restorana i kafića, među kojima i Tully’s. Tully’s je, tako kažu, jedna od najboljih pržionica kave u Seattleu. Kad se spomene Seattle, osim Microsofta, obično prvo padnu na pamet kava i Starbucks, ali stanovnici Seattlea radije će odabrati Tully’s ili nekog drugog proizvođača kave nego Starbucks. I zaista, u pravu su u potpunosti, jer je Tullyjeva kava za ovisnicu o kavi poput mene bila istinski užitak.

At the Hyatt with some of my partners in learning

Što se tiče boravka u Hyattu mogla bih reći da je bio savršen da nije bilo jedne male neugodnosti na kraju – naime, naplatili su mi doručak koji sam navodno naručila u sobu! Dakle, nije mi bio dovoljan onaj ionako preobilan doručak u restoranu Twisted Cork gdje sam svako jutro doručkovala zajedno sa cijelom grupom, već sam si naručila i room service! Nakon što sam došla kući, poslala sam im nekoliko emailova na što su se oni uglavnom oglušili, no onda je stvar u svoje ruke preuzela jedna od naših organizatorica, supermoćna Kiley i sve riješila u tili čas.

Kiley and me

A shopping? Ne, nisam imala puno vremena za shopping i svaka će šopingholičarka razumijeti tu noćnu moru kad se nalazite korak do predivnih dućana, a ne možete  u njih. Ipak, kao iskusna šopingholičarka, uspjela sam si u pola sata kupiti čak dva para cipela i to po smiješno sniženim cijenama.
2 comments on “Bellevue, doručak, kava i shopping

  1. Ne mogu vjerovati da se i u Hyatty hotelu mogu dogoditi takvi propusti! Jesu li mislili kako nećete primijetiti?
    Svaka čast Kiley!

    Uživam čitajući doživljaje u Seattle-u..
    Pozdrav
    Kalina

Leave a Reply

