Seattle, bijeg u muzej, leteće ribe i puno sunca

Konačno je došao i dan kad smo krenuli u posjet centru grada Seattlea, čije sam obrise svakodnevno gledala iz svoje sobe u Bellevueu. No, to nije bio običan razgled grada, budući da smo svi dobili zadatak da na temelju određene gradske znamenitosti napravimo nastavnu jedinicu. Podijelili su nas u grupe od četvero, a moja grupa – SAM TEAM A – u kojoj su bili Bart iz Belgije, Gergely iz Mađarske i Haseen iz Sri Lanke – dobila je zadatak istražiti Muzej grada Seattlea.

SAM Team A getting ready for the learning excursion (Photo by Bart)

Za muzej smo imali na raspolaganju sat i pol, što bi inače bilo sasvim OK, ali kako mi je puno poznanika reklo da se ne vraćam iz Seattlea a da ne posjetim riblju tržnicu – Pike Place Market – koja je od muzeja bila udaljena svega jedan blok, odlučili smo da moramo smanjiti boravak u muzeju na pola sata. Ali jao! Microsoft je za nas organizirao razgled muzeja s jednom vrlo simpatičnom i pričljivom kustosicom. Kad je ona u foajeu  počela pričati o dalekoj povijesti grada Seattlea, shvatili smo da nećemo stići do fish marketa ako je budemo slušali. Našoj maloj grupi riječi su tada bile suvišne, jer pogledi su rekli sve te smo jedan za drugim – na zaprepaštenje naše simpatične kustosice – ustali i pobjegli – u muzej, gdje smo zabilježili slikom i zvukom sve ono što ćemo iskoristiti za našu aktivnost, što možete vidjeti u fenomenalnom video uratku Photochain of the works at the Seattle Art Museum koji je napravio Gergely.

At the Seattle Art Museum

I tako smo ipak stigli do živopisne tržnice, na kojoj se prodaje sve i svašta, a najzanimljiviji su štandovi s ribom. Prodavači viču na sav glas, zovu vas da kupite ribu,  čak je i pakiraju tako da je možete ponijeti sa sobom na avion. Ali ono što izaziva najviše pažnje je to što oni jedni drugima bacaju ribu, pa ogromne ribetine lete zrakom u potpuno neočekivanim smjerovima. Jedna je, zaista se ne šalim, umalo doletjela meni na glavu, ni sama ne znam kako sam tako brzo reagirala i sagnula se pa je riba pala u ruke jednog od prodavača. Ili je to samo meni tako izgledalo?

At the Pike Place Fish Market
 
Nedaleko tržnice nalazi se prvi ili kako ga oni zovu, originalni Starbucks. Još uvijek izgleda kao i onda kad je otvoren, 1971. godine. Ne, ovdje nisam popila kavu! To sam ostavila za drugi put.
 

In front of the original Starbucks

 

 Dan je završio svečanom večerom u najpoznatijem simbolu grada Seattlea – Space Needle. Imali smo fantastičnu sreću s vremenom pa je vidljivost bila odlična, što i nije tako često u ovom inače kišovitom gradu. U daljini se mogla vidjeti planina Rainier, čiji je vrh pokriven snijegom i ledom, pa izgleda kao da lebdi. Nevjerojatan prizor, koji na žalost, moja kamera  na telefonu nije mogla zabilježiti. Mt. Rainier zapravo nije planina, nego 4 000 metara visok vulkan, koji spada među 16 potencijalno najopasnijih vulkana na svijetu.

A view from the Space Needle

2 comments on “Seattle, bijeg u muzej, leteće ribe i puno sunca

  1. Draga Arjana,
    Nekako sam priželjkivala trenutak kad ćete pobjeći od propisanog itinerera i vidjeti nešto tako simpatično kao živopisnu tržnicu i leteće ribe. Zamišljam jadnu kustosicu kako je bila razočarana što ste je “napustili”.
    Da nema vašeg slobodnog duha, ne bismo mi u Putopisima vidjeli slike pingvina dok ste bili u Capetownu!

    Pozdrav

    Kalina

Leave a Reply

