Moja matura: statistika sve govori

Moja matura postoji od 01.12.2009. Vodimo  je Sonja i ja u naše slobodno vrijeme, najviše, naravno, na uštrb naših obitelji. Moja matura živi svaki dan.  Ne sjećam se da je bilo i jednog dana kad nismo baš ništa objavile bilo na portalu bilo na našoj Facebook stranici. Ne vodimo statistiku o tome koliko vremena provodimo u radu na portalu i za portal – točnije za maturante koji dolaze iz cijele Hrvatske.

Ali vodimo statistiku o tome da:

nas dnevno posjećuje od 1 000 do 13 500 maturanata
ukupan broj posjetitelja od početka do danas premašio je brojku 732 800
imamo  više od 6 100 pratitelja na Facebooku
i više od 400 prijatelja na Twitteru
održale smo 13 besplatnih webinara za maturante
poveznice na naš portal nalaze se na 80-tak prijateljskih portala, uključujući NCVVO i MZOŠ
Alexa Ranking stavlja nas na 490. mjesto od svih hrvatskih web stranica

a mi smo samo dvije obične profesorice,  koje vjeruju u besplatni internet  za sve. Povrh toga, mi ne volimo korisnička imena i lozinke pa su svi naši zadaci  na dohvat jednog klika svima koji žele učiti. Ali mi volimo naše kolege i kolegice koji zajedno s nama smišljaju vježbe za maturante.

Pa se zato imamo i čime pohvaliti:

– Na portalu se mogu pripremati gotovo svi predmeti za državnu maturu, a  ponosno ističemo
            – više od 600 vježbi iz engleskog jezika
            – i više 800 zadataka iz matematike

Nije ni čudo onda da nam je statistika sasvim solidna.

2 comments on “Moja matura: statistika sve govori

Leave a Reply

