Pobjednici!

Jučer ujutro objavljen je pobjednik Webfestivala 2011. u kategoriji Surfam i učim – a na naše veliko zadovoljstvo to smo upravo mi: Moja matura. Kao što smo mogli čitati u komentarima naših kolega i kolegica na društvenim mrežama – nagrada je došla u prave ruke i to – konačno. Moja matura postoji već dvije godine u tijeku kojih smo dokazali da ovakvi sadržaji poput našeg  koriste ne samo učenicima (od Lastova do Laslova) nego i njihovim nastavnicima i roditeljima, koji nam se često direktno obraćaju jer znaju da će od nas dobiti najbrži odgovor.

Vijest o pobjedniku natjecanja objavljena je i na raznim obrazovnim portalima, što nam je naravno jako drago, ali bilo bi nam draže kad bi autori prije objave svojih tekstova provjerili činjenice – naime Moja matura je portal iza kojeg stoje samo dvije osobe – Sonja i ja. Možda nekima izgleda nevjerojatno i nemoguće da iza nas ne stoji niti tim stručnjaka niti grupa autora, već da je sve što smo stvorile isključivo djelo naših ruku i to u naše slobodno vrijeme i bez potpore  obrazovnih institucija, osim jedne male donacije Grada Zagreba koji je jedini prepoznao vrijednost našeg rada.

Nije sve u novcima, Sonjin je i moj moto, jer da nije već bismo odavno rekle Ćao đaci, ako je suditi prema nerazumijevanju mjerodavnih s kojim se stalno susrećemo.  Nešto je i u pohvalama, usmenima ili pismenima, nema veze, glavno da je sve točno napisano.

No ipak, da ne budem prestroga, možda je autor teksta mislio na sve one nastavnike  koji su s nama volonitrali u izradi zadataka i webinara. Oni su naši dragi suradnici, ali Portal  “živimo”  Sonja i ja – od trenutka kad uključimo kompjuter pa do onog trenutak kad zaspimo – a ponekad ga čak i sanjamo. Sigurna sam da mnogi ne mogu shvatiti da Moja matura nije ni posao ni obaveza, Moja matura je čisto zadovljstvo, i zato je , vjerujem, tako uspješna.

11 comments on “Pobjednici!

  1. Draga Arjana,

    Moje iskrene čestitke. Potpuno razumijem vaš entuzijazam za tako uspješan projekt. Iza njega “leže” neprospavani sati, mnogo ljubavi prema poslu koji radite, želja za pomoć mladima, ali i osobno zadovoljstvo vas dvije. Novci uvijek idu na manje potrebne stvari i na žalost, ne prepoznaju se uvijek fantastični organizatori i inventivne osobe, kao ni uspješni projekti. Nekako se nadam da će netko iz Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta malo više pratiti Moju maturu i prepoznati i nagraditi kvalitet!

    Pozdrav

    Kalina

    • Draga Kalina,
      hvala na čestitkama i hvala što uvijek pratite naš rad. To nam puno znači.

      A što se tiče našeg Ministarstva, moram priznati da ne gajim ama baš nikakve nade. Jer što reći kad od njih stigne odbijenica za donaciju s razlogom da stvaramo KONFUZIJU među maturantima. I to zato jer imamo besplatne pripreme za maturu!!! Drugdje bi nas poticali da to radimo, ali kod nas je nažalost sve izvrnuto!
      Pozdrav
      Arjana

      • Draga Arjana,
        Ovo je nevjerojatno – KONFUZIJU? Zašto me ne čudi što nemaju “sluha” za prave projekte? Nadam se da će naći i tamo netko dovoljno pametan za razumjeti što vas dvije uopće radite 🙂
        Izgleda da je svuda sve izvrnuto – entuzijasti su u drugom planu, a laktaši u prvom.
        Pozdrav

        Kalina

  2. Pingback: Optimističan pogled u budućnost « Twitterova družina

Leave a Reply

