Twitter, putovanja i prezentacije

Sigurno već znate da sam svoj Twitter račun otvorila prije dvije i pol godine isključivo zbog jednog razloga – slijediti Ashtona Kutchera! Ashton mi doduše nikad nije uzvratio praćenje, ali me zato Twitter odveo u razne krajeve svijeta i ponukao me da prezentiram na konferencijama. Protekli vikend sam tako održala svoje treće međunarodno predavanje.

Photo by Sue Annan

Na 30. konferenciji TESOL France za profesore engleskog jezika u Parizu govorila sam o interaktivnim alatima za testiranje koje možete pogledati u ovoj prezentaciji:

O pojedinim alatima i kako ih upotrijebiti, ne samo u nastavi engleskog jezika pisat ću u slijedećim postovima.

Leave a Reply

