Dobar glas daleko se čuje, ali blizu ne

U utorak sam imala veliku čast da budem jedan od pozvanih predavača na Electronic Village Online tečaju “Become a Webhead” koji organizira američki TESOL za profesore, uglavnom, engleskog jezika. Posebno sam bila sretna zbog toga što sam i sama bila sudionica istog tečaja prije dvije godine.

Jedan od moderatora na ovogodišnjem tečaju je Marijana Smolčec, moja draga prijateljica koja je moje predavanje o online alatima za testiranje i predložila organizatorima. Marijana je prvi i za sada jedini moderator koji dolazi iz Hrvatske otkad je EVO pokrenut 2004.g.

Marijana me na webinaru predstavila kratkim osvrtom na moj rad. Netko je u chatboxu nakon toga napisao What a resume! a ja sam se nad time zamislila – i ražalostila. Zaista, kakav životpis, a o njemu zna samo mala šačica ljudi oko mene. Ali nisam ja jedina! Tu je Sonja, tu je Marijana, tu je Sanja za koju sam tek nedavno otkrila kakve sjajne ideje provodi u djelo sa svojim učenicima! Tu su još mnogi drugi samozatajni profesori o kojima se malo zna, a koji zlata vrijede. Da živimo negdje drugdje, sigurno bismo svi mi sudjelovali u kreiranju obrazovne politike dotične zemlje. Ne kažem da mi sve znamo ili  da smo najbolji, ali sudeći prema tome što se događa i kako to funkcionira drugdje, prava je šteta da nemamo mogućnosti učiniti nešto za hrvatsko obrazovanje. Jer to što činimo u našem razredu samo je mala kap, a mogli bismo puno više, ta mala šačica hrvatskih inovativnih nastavnika.

12 comments on “Dobar glas daleko se čuje, ali blizu ne

  1. Draga Arjana, još jednom ti čestitiam na svemu što radiš! I ne brini, sve se to vidi i čuje….ali opet, sve si točno napisala…Ja često pomislim: Da sam u nekoj drugoj zemlji, već bi me odavno u ministarstvu ili negdje na visinama iskoristili….Ali kod nas, radiš, radiš, ali……..Sve čekam kad ću izgubiti volju….Jer ako se nešto ne promijeni i to će se dogoditi jednom…Možda bolje da s mužem idem uzgajati pčele….U prirodu….

    • Hvala, draga Suzana, čestitke i tebi također za tvoj rad sa svojim učenicima. Sve što radiš ne samo da je jedinstveno u Hrvatskoj, nego i u svijetu! I zato nemoj izgubiti volju!!!
      PS: Sviđa mi se ovo s pčelama, možda da ti se i ja pridružim? 🙂

  2. Draga Arjana, dijelim Vaše mišljenje. Čestitam na svim postignućima.
    I iz perspektive učiteljice razredne nastave i primarnog obrazovanja mogu konstatirati kako mi je žao što obrazovna politika malo mari za šačicu inovativnih učitelja koji zajedno čine slap 😉
    Nekolicina nas iz primarnog obrazovanja počesto rezignirano komentiramo naše CV jer malo ih razumije i uvažava. Vidim kako je situacija ista u svim obveznim ciklusima. Nažalost.
    Nadajmo se da će stanje biti promijenjeno (nažao što to manje ili malo ili nikako ovisi o nama).
    Pozdrav

    • Draga Nataša,
      Slažem se s Vama u potpunosti. Kad sam pisala ovaj post i ja sam pomislila na slap i mislila sam napisati da i te naše male kaplje pomažu tkati taj naš obrazovni slap – ali to jednostavno nije točno. Vi ste to odlično saželi – ta naša mala grupica čini jedan slap, ali on se baš ne uklapa u onaj veliki slap, jer stalno juri naprijed.

      Nadam se zajedno s Vama da će biti nekih pomaka na bolje!
      pozdrav

  3. Arjana, da Vas utešim – svugde je tako. Samo nastavite ono što radite, jer je to najvrednije. Drago mi je da ste bili predavač na EVO. Ja upravo pohađam EVO 2012. 🙂
    Sve najbolje Vam želim.

    • Draga Maja,
      nadam se da će jednog dana i kod vas i kod nas biti bolje. Uživajte na predavanjima EVO2012. To je zaista odlično za stručno usavršavanje i cjeloživotno učenje.
      Pozdrav

  4. Draga Arjana, možeš biti i više nego zadovoljna svoji radom. Moji online kolege iz Baw2012 tima i svi sudionici koji su bli na predavanju ili pak mnogi koji su već poslušali snimku su oduševljeni tvojim radom i prezentacijom, tim više što si i sama nekad bila polaznik ovog tečaja. Hvala ti još jednom što si se odazvala i što si svojim radom, primjerima i predavanjem motivirala polaznike EVO Baw2012 online tečaja. Clap, clap to you my friend and never, never give up!!! :)) we may be a few bunch of Croatian teachers but we are a brave one!

    • Draga Marijana, hvala tebi na pozivu!!! Držat ćemo se i dalje zajedno, jer kako se ono kaže, zajedno smo jači – možda je to zaista i istina 🙂

  5. Draga Arjana, čestitam i divim se vašem entuzijazmu. Računajte na još jednu promociju, nas dvije učinit ćemo da se i o tome sazna. Čujemo se,

    pozdrav, Zdravka

  6. Draga Zdravka, hvala puno na toplim riječima i Vašoj dobroj volji da govorite o našim projektima! I puno, puno hvala na prekrasnom prilogu za Dobro jutro, Hrvatska! Svi naši Comenius gosti su ga vidjeli i oduševljeni su. Super je.

    Pozdrav 🙂

  7. Draga Arjana, hvala na izvrsnoj prezentaciji na BaW2012. Bila sam ponosna što se poznajemo i dolazimo iz iste zemlje.
    Točno je da školstvu naše lijepe male zemlje previše stvari ide krivo, a mogle bi pravo, ali ne vrijedi se žalostiti. Važno je raditi najbolje što možemo. Malo po malo, naše male kapi će stvoriti preveliki slap da bi ga se moglo ignorirati.

Leave a Reply

