Present.me

 Na TeachMeetu održanom u subotu, otkrila sam Present.me. To je, kako kažu autori, najjednostavnija aplikacija za snimanje i dijeljenje prezentacija. Zaista je vrlo jednostavna za upotrebu. dovljno je uploadati prezentaciju i započeti snimanje. Ako vam se ne sviđa neki dio, možete ga izrezati. Nakon toga je dovoljan samo jedan klik za objavljivanje. Naravno da biste to mogli, potrebno se registrirati. Osnovni paket je besplatan.

Ovdje je moja prva present.me prezentacija o portalu Moja matura. Na žalost, WordPress ne podupire ugrađivanje.

One comment on “Present.me

Leave a Reply

