Pinterest

Nedavno je netko twitao poveznicu na Pinterest i dvije sekunde koliko sam posvetila ovoj web stranici bile su mi dovoljne da kažem ah ne, ne treba mi još jedan Wallwisher ili Lino it. No međutim, Pinterest se i dalje redovito pojavljivao u twitovima i online časopisima pa sam mu odlučila posvetiti 12 sekundi  koje su bile dovoljne da se zakačim za ovu simpatičnu ploču tj. pinboard (tražila sam hrvatski prijevod, ali ga nisam našla – možda oglasna ploča?).

Pinterest mi se svidio jer mislim da je to upravo ono što već dugo bezuspješno pokušavam pronaći, a to je aplikacija koja će mi omogućiti da se ne izgubim u moru informacija koje svakodnevno prođu kroz moj ekran računala. Pinterest je, kažu autori, odličan za organizaciju i dijeljenje svih lijepih stvari na webu koje možemo grupirati prema našim interesima. Ljudi ga koriste za planiranje vjenčanja, uređivanje doma, za izradu zbirke kuharskih recepata ili kolekcije online alata za izradu kvizova.  Moguće je pretraživati pinboardove drugih korisnika, lajkati ih i ostavljati komentare.

Za Pinterest je potrebno poslati zahtjev za registraciju, a do odobrenja zahtjeva nalazite se na njihovoj  listi čekanja. Ja još čekam.

Pinterest je zapravo sličan Pearltrees ili Jog the web aplikacijama koje nam služe za organizaciju bezbrojnih informacija kojima smo svakim danom izloženi. Moram priznati da u zadnje vrijeme patim od preopterećenosti informacijama (information overload), a možda imam i FOMO.

6 comments on “Pinterest

  1. Draga Arjana,
    Hvala na lijepom prikazu i ocjeni stranice o kojoj i sama gledam i slušam vrlo često u zadnje vrijeme i pomislim svaki put radi li se o trenutno popularnoj stranici ili je zaista korisna, te čekam pogodnih par slobodnih trenutaka da i sama provjerim.
    Ti si mi ih uštedjela, idem poslati zahtjev 🙂
    Već se radujem organiziranju i dijeljenju,
    Sanja

  2. Ja sam korisnik više od 9 mjeseci, nekad kad nije bila tako popularna puštali su odmah dozvolu za postati član, inače ja imam opciju predlaganja korisnika, pa ako želite ja vam pošaljem pozivnicu.
    Meni je Pribadača zanimljiva zbog dijeljena likovnih radova, ideja i mnoštvo korisnih informacija kako nešto napraviti.Imam već zavidan broj pratitelja, vrlo često dobijem neki zanimljivi mail gdje ljude interesira hrv.kultura, običaji, tradicija…
    Pribadača mi je jedan od najboljih soc.mreža(po osobnom izboru spada među najbolje tri), što dokazuje promet za 2011. gdje su u svijetu po broju korisnika zauzeli 4. mjesto.

    • Draga Sandra,
      cijenim Vaše mišljenje i sad znam da nisam pogriješila što se tiče Pribadače. Nisam znala kakve sve mogućnosti ima i jedva čekam da mi odobre zahjtev. Bila bih Vam zahvalna za pozivnicu, naročito ako milsite da bi na taj način moj zahtjev bio odobren.

      Oduševile su me Vaše pribadače koje ste objavili, zaista odličan način da pokažete kolegama što sve radite sa svojim učenicima. Čestitam:-)

      Ne mogu odoljeti a da ne stavim link na Vašu pribadaču: http://pinterest.com/sandra_vuk1/

  3. Ja imam prijedlog. Već dugo vas pratim i za dijeljenje onoga što radite sa Sonjom moja bi preporuka bila scoop.it, zato što je to e magazin ili e book koji stvarate od zanimljivih članaka koji nađete na netu, također je moguće grupiranje po temama. U tom slučaju bookmarks ne bi bio pretrpan jer sve imate na jednom mjestu,ne bi se gubili u mnoštvu linkova…Ja ga stvarno volim, jer ono bitno ostavim si na jednom mjestu i uvijek znam gdje mi je.
    Što se tiče Pribadače, prvo moramo postati prijateljice na FB, pa ću vam poslati pozivnicu, kolegici Sanji sam već uputila…Pozdrav, pišemo si dalje i hvala na RT.

    • Scoop.it još nisam koristila, samo sam slušala o njemu, ali svakako ću ga isprobati. Poslala sam Vam zahtjev na Facebooku 🙂

Leave a Reply

