Učionica budućnosti

U svibnju sam imala sjajnu priliku sudjelovati na tečaju  za nastavnike u Pragu koji je organzirao Intel u okviru programa Intel Teachers Engage, a početkom srpnja pozvali su me u Swindon na Intel Teachers Advanced. Dok moji postovi o Intelovom programu za nastavnike još čekaju da izađu na svjetlo dana tj. ovog bloga, a u iščekivanju da Intel Education dođe u Hrvatsku (oni to zaista hoće, samo da bude sluha za to kod naših prosvjetnih vlasti, ah), pogledajte ovaj Intelov video o učionici budućnosti. Iako neki nastavnici iz raznih dijelova svijeta imaju primjedbi na ovakav način učenja, ja bih bila presretna kad bi moja učionica tako izgledala, a moji učenici na ovaj način savladavali vještine 21. stoljeća. Što vi mislite?

Leave a Reply

