Konferencijske radosti

Otkad pišem ovaj blog, a to je već skoro dvije godine, nije mi se dogodilo da ne napišem barem jedan mali post. No eto, rujan je došao i prošao, a ja nijedan post nisam stigla napisati. Osim raznih projekata koje sam morala napisati i boriti se rokovima u svakom tjednu proteklog mejseca, bio je ovo također period obilježen mojim predavanjima  na seminarima i radionicama.

Najprije sam deset dana bila na turneji po Hrvatskoj, zajedno s jako simpatičnim i dragim CARNetovcima. Naime, u sklopu CARNetovog projekta Škole 2.0 održala sam sedam radionica pod nazivom Vještine 21. stoljeća u učenju i podučavanju u školama od Šećerane u Baranji pa do Brodarice pokraj Šibenika. U tih sedam škola bilo je prisutno oko 150 nastavnika entuzijasta i bilo mi je jako drago da sam imala prilike prenijeti im svoja znanja, ali i u isto vrijeme od njih puno toga naučiti.

U subotu, 29. smo održali naš treći po redu virtualni TeachMeet Int’l. Bilo je prisutno 20 predavača iz 16 zemalja te još tridesetak posjetitelja u publici iz mnogih drugih zemalja iz cijelog svijeta. Adobe nas je ovaj put slušao kao nikad, inspirativni predavači su prezentirali zanimljive alate i projekte, publika je bila divna, komentari u chatboxu fenomenalni, Twitter je vrvio od Sonjinih screenshotova, a Bart i ja smo naš entuzijazam nekako prenijeli na sve sudionike pa smo tako na kraju svi plesali – što na pozornici, što u chatboxu.

A danas sam održala još jednu prezentaciju i to motivacijsku, pod nazivom E-učenje unplugged za polaznike CARNetove E-learning akademije. Govorila sam o svojim projektima i o tome kako tehnologiju iskoristiti za učenje. Ova prezentacija je zapravo presjek mog rada u protekle tri godine – i zato mi je nekako najdraža.

Leave a Reply

