eTwinning konferencija

Na eTwinning konferenciji održanoj u petak u Zagrebu, održala sam prezentaciju o vještinama 21. stoljeća. Nakon konferencije neki su me sudionici zamolili da svoju prezentaciju podijelim pa  sam je objavila na svom sliedshareu i naravno na svojim blogovima. Prezentacija se zasniva na Microsoftovom programu LEAP 21 za stručno usavršavanje nastavnika koje se temelji na istraživanju o inovativnom učenju i poučavanju, a s kojim sam se prvi put susrela u Seattlu na institutu Partners in Learning, u srpnju 2011. Osim LEAP 21, ja sam u ovu prezentaciju dodala i znanja stečena na seminarima za nastavnike koja je organizirao Intel Teachers Engage u Pragu i u Swindonu, u proljeće i ljeto 2012.

 

No da se vratim još malo na konferenciju. Plenarno predavanje održao je  Bart Verswijvel, s kojim sam u zadnjih nekoliko godina provela već niz projekata, od kojih bih posebno istaknula teachmeetove i studentsmeetove koji su požnjeli veliki uspjeh među nastavničkom i učeničkom populacijom širom svijeta. Bart je jedan od najboljih govornika koje sam ikad imala prilike poslušati, a imala sam puno prilika slušati istaknute govornike na konferencijama širom svijeta i jako mi je drago da je pozvan u Zagreb da svoja iskustva podijeli s našim nastavnicima. Kako je Bart doživio svoj prvi posjet Zagrebu, možete pročitati ovdje.

Na konferenciji su o e-sigurnosti i etwinningu govorili eTwining ambasadori Lidija Kralj iz Hrvatske, njen Comenius partner Niilo Alhovaara iz Švedske, a iz Slovenije su stigli Tatjana Gulič, Irena Rimc Voglar i Dejan Kramžar koji su s nama podijelili svoja iskustva s eTwinningom.

Na konferenciji su dodijeljene i nagrade za najbolje eTwining projekte koje su u šk.g. 2011./2012. proveli Nataša Ljubić Klemše, Tea Horvatić i Tomislav Pavlović za što im od srca čestitam.

I konačno, sve pohvale za odličnu organizaciju ove međunarodne konferencije idu sjajnoj Dunji Babić. 

One comment on “eTwinning konferencija

Leave a Reply

