12 slika za 2012

2012. godinu  obilježila su  putovanja, seminari, predavanja i radionice koje sam vodila ovdje kod nas, ponegdje u svijetu i naravno online.

Arjana_PDR
Kuba je bilo naša prva prekooceanska destinacija u 2012.  Posjetili smo Havanu, Vinales i Cayo Largo, kupali se na prekrasnim karipskim plažama i Atlantskom oceanu, upoznali srdačne ljude i na žalost, veliko siromaštvo u kojem žive.

 

 

IMG_3625
Prvi put smo kročili i na kanadsko tlo. Moja radionica Online testing Tools bila je prihvaćena za program TESL konferencije u Torontu pa smo posjetili i ovaj predivan grad, a osim njega i  Niagara Falls.

 

 

IMG_2354
No budući da mi putujemo na stand-by način, što znači da nikad nismo sigurni kamo će nas avion odvesti,  tako smo ovaj put umjesto u Toronto stigli u Boston – što naravno uopće nije bilo loše! Naprotiv! Nakon tri dana Bostona, odletjeli smo u Buffalo preko New Yorka i prije odlaska u Kanadu razgledali američku stranu Nijagare.

 

lovequizzes

Prezentaciju Online Testing Tools koju sam prvobitno pripremila za TESOL Paris 2011,  održala sam jednom u Torontu na konferenciji TESL Toronto, te dvaput online – kao gost predavač na WebHeads 2012 i na Virtual Round Table. Na Slideshareu ova prezentacija ima više od 3600 pregleda i 35 preuzimanja.

 

 

 

skole20
U okviru CARNetovog projekta Škole 2.0 održala sam  prezentaciju Vještine 21.stoljeća u učenju i poučavanju u sedam škola od istoka do juga Hrvatske . Bilo je to jedna predivna turneja tijekom koje sam se osjećala poput rock zvijezde, dok smo malim kombijem putovali po Hrvatskoj, Ivana, Tomislav, Dario i ja.

 

 

etwzg_me


Vještine 21. stoljeća
 sam također održala na nacionalnoj eTwinning konferenciji koja je u listopadu održana u Zagrebu. Kad već spominjem eTwinning, na poziv AMPEU održala sam i radionicu Web 2.0 alati u eTwinning projektima, a također sam sudjelovala i na godišnjoj eTwinning konferenciji u Berlinu, gdje sam  održala prezentaciju o projektu StudentsMeet.

 

 

stm2_plakat
O StudentsMeet susretu govorila sam također i na TeachMeetu u Sydneyu – putem Skypea. Studentsmeet – međunarodne virtualne susrete učenika održali smo dva puta online i jednom uživo na INFO sajmu u Zagrebu.

 

 

 

IMG_3588
Na INFO sajmu sam održala četiri radionice, dvije o Twitteru i dvije o Facebooku za nastavnike i u nastavi. Mala škola Twittera mi je posebno draga i koliko god sam nastojala svojim entuzijazmom i oduševeljnjem zaraziti polaznike – čini mi se da nisam baš u tome uspjela – naime, nakon što su otvorili Twitter profil baš ih se ne može prečesto vidjeti na Twitteru.

 

tmi3_sonja
Jedan od mojih meni jako dragih projekata je TeachMeet Int’l. Pokrenuli smo ga 2011. godine, a u 2012. održali smo  dva međunarodna virtualna, jedan regionalni virtualni i tri teachmeet susreta uživo, od toga dva u Zagrebu i jedan u Rijeci, sva tri u suradnji s CARNetom.

 

 

 

 

mm_webinar1
Sonja i ja smo nastavile s projektom webinara za državnu maturu – unatoč tome što nismo imale nikakvu financijsku potporu, na naš poziv da održe webinare odazvali su se mnogi profesori iz cijele Hrvatske. Nakon što je ciklus završio, dobili smo donaciju grada Zagreba koju smo utrošili na honorare predavačima na webinarima. Interaktivne zadatke na portalu Moja matura i dalje objavljujemo svakodnevno.

 

 

IMG_3356 Dok je 2011. obilježio Microsoft i njegovi tečajevi za nastavnike, ova godina protekla je u znaku Intela, tako da sam uz Microsoft Teacher Trainer,  postala i Intel Master Teacher. Pohađala sam njihove radionice  u Pragu i u Swindonu. Počela je i moja priča s Apple proizvodima – ne, nemam još nijedan Apple,  ali sam imala priliku sudjelovati na seminaru o upotrebi iBook Author. Seminar je bio održan u fantastičnom Future Classroom Labu u Briselu.

 

 

 

tmcucmeOdržala sam i dva predavanja pod nazivom “Učionica bez zidova” na konferenciji SIRIKT u Kranjskoj Gori, kamo me pozvao Microsoft Slovenia, a govorila sam o kodiranju odnosno o tome kako odrediti poučavamo li zaista naše učenike novim vještinama. Jedna od mojih najdražih prezentacija bila je motivacijska e-learning unplugged, koju sam održala za polaznike e-Learning akademije o tome kako iskoristiti nove tehnolgije u nastavi i za stručno usavršavanje. 2012. aplicirala sam i za Humphrey stipendiju. Prošla sam selektivni proces, postigla odličan uspjeh na TOEFL-u i tako sam sad jedan od tri finalista za Humphrey – najuspješniji kandidat bit će odabran u ožujku u SAD-u.

Bilo je tu još kojekakvih vijesti i događaja, više ili manje lijepih, ponekih ružnih, a ponekih tužnih. Ali sve su to izazovi s kojima se jednostavno moramo suočiti.

By Arjana Blazic Posted in Web 2.0

Leave a Reply

