Prepoznatljivost eTwinning projekata

hot38 stupnjeva Celzijusa ovih je dana uobičajena temperatura ovdje na Krku, ali  ta se sparina  ipak  lakše podnosi uz more u borovoj  šumici, pjesmu cvrčaka i dobru knjigu na Kindlu – trenutno čitam ‘Tis: A Memoir, Franka McCourta – strašno tužnu i prelijepo napisanu autobiografiju, nastavak Angela’s Ashes, tužne priče o siromašnoj irskoj obitelji McCourt.

Jučer međutim, umjesto knjige, uživala sam čitajući 100 stranica o originalnim i inovativnim  projekatima kreativnih eTwinnera diljem Europe.

Daniela Bunea voditeljica je eTwinning grupe “Prepoznatljivost eTwinning projekata” na portalu eTwinning, a već treću godinu uređuje  newsletter istoimenog naziva u kojem nastavnici predstavljaju svoje eTwinning projekte, rad u eTwinning grupama, sudjelovanje na mrežnim edukacijama i druge oblike suradnje i cjeloživotnog učenja koje omogućuje eTwinning.

Veliko mi je zadovljstvo i čast što sam u ovogodišnjem broju i ja jedan od autora – napisala sam članak o cjeloživotnom učenju i mrežnoj edukaciji koju sam proljetos vodila na portalu eTwinning. Također mi je bilo jako, jako drago pročitati pozitivne kritike  o toj edukaciji u članku My eTwinning Odyssey autorice Tatiane Pope, zatim o radionici koju sam vodila u Lisabonu u članku Seraphine Francoise Altamura:  eTwinning Annual Conference 2013 – Citizenship and School Collaboration i o mom projektu Greetings From the World u članku autorice Rositse Minevae: GlogsterEDU in eTwinning Projects.

Pored ovih sjajnih članaka u ovogodišnjem newsletteru naći ćete još mnoge odlične članke inovativnih nastavnika. Zato sjednite u hlad,  uzmite ovaj newsletter i dajte da vas inspiriraju. Mene već jesu.

Visibility of eTwinning projects 

Leave a Reply

