Eksperti iz Hrvatske

U subotu je završila desetodnevna mrežna edukacija koju sam za 200 nastavnika iz cijele Europe vodila na eTwinning portalu. Takve edukacije  vode eksperti iz raznih zemalja Europe, a ovo je druga edukacija koju je vodio ekspert iz Hrvatske. Ekspert na  prvoj edukaciji, sigurno se sjećate, bila sam također ja. Obje edukacije vodila sam zajedno sa svojim belgijskim kolegom Bartom Verswijvelom. Slijedeći tjedan kreće treća edukacija s ekspertom iz Hrvatske koju ću, pogađate, opet voditi ja, ovaj put zajedno s još jednim ekspertom iz Hrvatske, Suzanom Delić.

Moja prva edukacija The Pedagogical Value of eTwinning Projects bila je iznimno uspješna. Dok smo se pripremali za drugu, eTwinning 3.0, a pripremali smo je više od tri mjeseca, cijelo sam se vrijeme bojala da nećemo ispuniti očekivanja polaznika. Znala sam da će polaznici opet od nas puno očekivati,  a to se i potvrdilo već na samim prijavama – za manje od 24 sata prijavilo se 200 europskih nastavnika nakon čega su prijave zatvorene, a mnogi razočarani nastavnici ostali bez mjesta na edukaciji. Od 200 polaznika, neki su već bili naši polaznici na onoj prvoj, a mnogi su došli po preporuci.

Međutim, prema reakcijama polaznika nakon desetodnevnog intenzivnog,  kreativnog i inovativnog rada, Bart i ja smo nadmašili sva očekivanja!  Pa se sad nadalje samo želim hvaliti svim onima komplimentima koje su nam polaznici uputili, posterima koje su za nas napravili, interaktivnim čestitkama koje su za nas kreirali, interaktivnim fotografijama koje su o nama objavili itd, itd. Ona tri i pol mjeseca pripreme i ovih deset dana intenzivne komunikacije i velikog angažmana svega su toga vrijedni:

Padlet s više od 65 poruka i postera polaznika o našoj edukaciji.
Poseban Padlet posvetila nam je Eva  iz Slovačke zajedno s ovom Thinglink interaktivnom fotografijom.
Brojni pozitivni komentari na Blendspace platnu.
I brojni komentari na našim Ignite webinarima, Teachmeetu, Facebooku i Twitteru:

Vasma

Poster by Rose

Poster by Rose

Silkslieds_Comments

Poster by Gordon

Poster by Gordon

evaluation wall1

Andrea_comment

keepcalm Andrea

Poster by Andrea

Na prvoj edukaciji tema je bila more pa smo polaznike vodili plavim morskim prostranstvima brojnih web 2.0 alata.  Tema druge edukacije bili su avioni: od prijave na check-in šalteru,  puta na mjesec pa sve do sigurnog slijetanja na zemlju.

By Arjana Blazic Posted in Web 2.0

Leave a Reply

