Puno čarolije na eTwinning seminaru u Dubrovniku

Od 24. -26. listopada u Dubrovniku je održan eTwinning kontakt seminar za sudionike iz 9 europskih zemalja. Seminar su organizirali Dunja Babić, nacionalni koordinator – NSS  iz Nacionalne služba za podršku eTwinningu pri AMPEU i njezin tim koji su pomno brinuli za svaku sitnicu što je rezultiralo iznimno uspješnim događajem kojeg će svi sudionici zauvijek imati u lijepom sjećanju: počevši od odabira hotela smještenog na samoj plaži, preko toplog i sunčanog vremena i prelijepih zalazaka sunca, pa sve do odabira govornika na plenarnim predavanjima i radionicama. A ja sam jako ponosna što sam i ja jedan od govornika:

Na otvorenju sam održala plenarnu radionicu s Bartom Verswijvelom pod nazivom “eTwinning on the Beach” na kojem smo sudionike poveli na plovidbu morem web 2.0 alata koje nastavnici mogu koristiti za razvijanje vještina 21. stoljeća kod svojih učenika.

DSC05909

Završnu pleanarnu radionicu je održala Lidija Kralj, koja je također održala i dvije paralelne radionice istovremeno kad i ja svoje dvije:

magicmeOsim plenarne, održala sam još dvije radionice pod nazivom A Little Bit of Magic with Collaboration Tools, za koje sam dobila brojne pohvale i za koje i sama smatram da su bile inspirativne i motivirajuće – ili jednostavno fenomenalne!
Erik_tweet

Za sudionike sam pripremila čitav niz raznih alata  od A – Z, no ono što je bilo najvažnije je da naglasak nije bio na alatima i tehnologiji već na suradnji! Zato je najupsješniji dio radionice bio zajednički rad sudionika kad su pripremali svoj prvi lip dub – rezultat je vidljiv ovdje – gdje se nalaze i poveznice na ostale materijale.

lipdubwork

Pjevali smo karaoke, snimili dva lip duba, izrađivali postere, sudjelovali u anketama, čak dodali i malo drame, a za svoj rad i entuzijazam na radionicama, sudionici su dobili i licitarska srca. Mislim da je ovako pripremljena radionica bila puni pogodak – bila sam jako jako ponosna kad mi je Erik iz Belgije rekao da bi on htio držati radionice baš ovako kao što ih ja držim, a Ann iz Belgije je rekla da bih trebala preimenovati radionicu u  A Lot of Magic. Sve u svemu, mislim da pjesma koju sam odabrala za  karaoke/lip dub najbolje opisuje ovaj seminar i eTwinning:

goodtime

Leave a Reply

