Digitalna platna i čestitke

zvonologo

Kolegice iz Udruge Zvono, Sandra Vuk i Dubravka Petković Žigrović,  koje uz Facebook stranicu Alati 2.0 u nastavi, također vode i tečajeve o web 2.0 alatima u nastavi, koje toplo preporučujem (početkom ove godine bila sam polaznica njihovog tečaja i puno tamo naučila) ovih dana objavljuju prigodne linkove na alate za izradu čestitaka.

Budući da je jedna od tema u mrežnoj edukaciji koju sam ove jeseni vodila na eTwinning portalu bila upravo kreativnost, na internetu sam pronašla neke zgodne alate koje sam podijelila s europskim nastavnicima, a sad ih dijelim i ovdje na blogu:

Artpad  – bez registracije (moj primjer)
Loupe Card – bez registracije (moj primjer)
I wish you to – – bez registracije (moj primjer)
Didlr – najbolje funkcionira na mobilnim uređajima
Sketchfu – nacrtaj i podijeli
Draw.to – nacrtaj i podijeli
Font de Music – dodaj zvuk i pokret (moj primjer)
Bomomo – nacrtaj različite oblike
Interactive.i – istovremeno  crtaj i pričaj
Drawitlive  – istovremeno  crtaj i pričaj

creativity

One comment on “Digitalna platna i čestitke

Leave a Reply

