Tehnologija i razvoj vještina rješavanja problema

Na svojim radionicama i predavanjima uvijek napominjem da je važno kod  učenika razvijati vještine rješavanja problema. U tradicionalnoj nastavi često rad na satu nema veze sa stvarnim životom i stvarnim svijetom. Međutim, ako želimo da naši učenici misle kritički i rješavaju probleme, potrebno ih je aktivno uključiti u autentične aktivnosti i omogućiti da  rješenja problema zaista mogu primijeniti u svojoj neposrednoj okolini.

Ovi web 2.0 alati potiču učenike da pitaju, preispituju, traže i odabiru odgovore na postavljene probleme:

Decide Already
Epicdecide
Sticky Moose
Solv’r
Tricider

Draw a stickman – učenici crtaju i rješavaju brojne probleme. Odlično za vizualni i kinestetički stil učenja.
Scratch – alat za programiranje izrađen na MIT-u  za učenike u dobi od 8-16 godina.
MIT App Inventor  – alat za izradu aplikacija koje učenici mogu objaviti na Android marketu, što im daje autentičnost i kontakt sa stvarnom publikom.
Exploratorium – osim brojnih nastavnih planova, ovdje se nalazi mnogo aktivnosti  za učenike u kojima se od njih traži da rješavaju probleme.

IMG_3416

Advertisements
By Arjana Blazic Posted in Web 2.0

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s