Humphrey stipendija

humphreyZa Hubert H. Humphrey Fellowship program saznala sam prije više godina. Desetomjesečna stipendija dodjeljuje se  potencijalnim liderima na području medicine, prava, novinarstva, ekonomije, obrazovanja, itd.  2012. godine sam u pozivu objavljenom na stranicama Američkog veleposlanstva u Zagrebu uočila da se stipendija dodjeljuje i nastavnicima engleskog jezika i odlučila se javiti. Prijava je bila zahtjevna, ali sam je ispunila, poslala u Veleposlanstvo i ubrzo bila obaviještena da sam ušla u uži krug pa sam pozvana na razgovor  s Povjerenstvom. I to sam uspješno napravila i ušla u najuži krug od tri kandidata. Tada sam morala polagati TOEFL – ispit iz engleskog koji sam položila s  visokim bodovima. Zatim je moja prijava zajedno s prijavom još dvoje kandidata, svatko od nas iz različitog područja, poslana u Ameriku.  Prošlo je nekoliko mjeseci, a onda su me obavijestili da sam rezervni kandidat te da ću ukoliko jedan od 20 odabranih kandidata iz područja obrazovanja odustane, ja dobiti stipendiju. Naravno, nitko nije odustao i ja nisam dobila stipendiju. Ta 2012. trebala je  biti zadnja godina da Hrvatska sudjeluje u Humphrey programu, jer nakon ulaska u EU to više neće biti moguće.

Međutim, u travnju 2013.  Hrvatska još nije bila članica EU pa je raspisan novi natječaj. Ponovno je uslijedilo isto – prijava, uži krug, razgovor i konačno odabir samo jedne – moje prijave i slanje u Ameriku.  Prošli četvrtak stigla je vijest da su me odabrali  i da ću provesti  deset mjeseci  na jednom od američkih sveučilišta 🙂  Ja sam prva srednjoškolska profesorica koja je dobila ovu prestižnu stipendiju i jako, jako sam sretna, uzbuđena i ponosna.

4 comments on “Humphrey stipendija

Leave a Reply

