Padlet je postao još bolji!

Padlet  je upravo uveo nekoliko novih mogućnosti kojima je ovaj izvrstan alat postao još bolji! Osim stvaranja praznog Padleta, moguće je napraviti Padlet prema jednom od osam ponuđenih predložaka. U Padletu pozivaju sve koje imaju ideje ili potrebe za nekim predloškom da im pošalju svoje ideje kako bi kreirali nove predloške.

Od osam ponuđenih predložaka, meni se najviše sviđa interaktivni  grafički organizator Znam – Želim znati – Naučio/la sam (KWL chart). Organizatore ovog tipa sam do sad sam kreirala, najčešće na LinoItu i najčešće baš nisu bili dobro organizirani. Zato mi  je ovaj Padlet KWL izuzetno koristan, jednostavan je i intiutivan i može se napraviti samo jednim klikom. Divno!

 

Drugi dostupni predlošci su  Q&A za pitanja i odgovore, To Do List ili Kanban Board za  liste i Storyboard za pisanje priča, Moodboard npr. za raspoloženja, Bookmarks za priređivanje sadržaja, Video Playlist, naravno za video playliste i Org Chart za grafikone.

Screen Shot 2017-06-15 at 9.41.11 PM.png

Osim ove novine, Padlet je nedavno uveo i formate. Za razliku od dosadašnjeg kreiranja Padleta kad smo mogli odabrati tri različita prikaza – Freeform, Stream i Grid, sad imamo čak 5 formata koje odabiremo prije nego kreiramo Padlet. Formati su Wall, Grid, Stream, Canvas i najnoviji Shelf koji že nam poslužiti kad želimo postove prikazati u kolonama.

Screen Shot 2017-06-15 at 9.57.22 PM.png

Hvala ljubaznim i kreativnim Padlet autorima na ovim divnim mogućnostima kojima nam olakšavaju rad u razredu.

 

One comment on “Padlet je postao još bolji!

Leave a comment