Edublog nominacija za TeachMeet Int’l

eddies_nom-PD-2a900otTeachMeet Int’l nominiran je za prestižnu australsku nagradu Edublog Awards 2012  u kategoriji najboljeg otvorenog stručnog usavršavanja – Best Open PD. Ne mogu uopće opisati koliko sam ponosna na ovu nominaciju. Za mene ona znači da je to što radimo Sonja, Bart i ja ne samo prepuno entuzijazma i pozitivnih vibracija, već je prepoznato kao koristan i vrijedan oblik stručnog usavršavanja nastavnika.

Ali naravno, mi sve to ne bismo mogli bez naših odličnih predavača koji su sudjelovali na našim dosadašnjim susretima:

67 nastavnika iz više od 40 zemalja sa svih  6 kontinenata na 3 naša dosadašnja internacionalna virtualna susreta, 20 nastavnika na dva  regionalna virtualna susreta i 44 nastavnika na tri susreta uživo. Brojke su zaista impozantne!

Nadalje, to sve ne bismo mogli da nije bilo potpore, najprije od Udruge Suradnici u učenju, a zatim od strane CARNeta, pogotovo naše drage Branke Vuk i Hrvoja Lisca.

I zato vas sve pozivamo da date glas za naš  i vaš TeachMeet. To možete učiniti tako da kliknete na VOTE HERE, iz padajućeg menija izaberete BEST OPEN PD, kliknete na kružić pored TeachMeets i na gumbić VOTE. I to je to! Svaki dan možete glasati jednom!

Ovo je 4. put zaredom da Edublog nominacije dolaze u Hrvatsku. Prva dva puta, 2009. i 2010.  za moj wiki Greetings from the world, kad smo pobijedili, treći put lani kad nismo i sad kad se nadam i vjerujem da ćemo opet pobijediti, ovaj put s TeachMeetom u kategoriji stručnog usavršavanja.

3 comments on “Edublog nominacija za TeachMeet Int’l

Leave a comment