Put oko svijeta s 44 putopisca

ari_caboSvoj prvi blog Traveloteacher otvorila sam 2007. zbog jednog jedinog razloga  – pisati o putovanjima. Putovati sam oduvijek voljela, a kad se nešto voli, onda se i prilike uvijek nekako ukazuju same od sebe :-).  Ili ih ipak ja sama stvaram???

Kako god da je, na tom blogu sam tri godine pisala o putovanjima, što službenima što privatnima, a onda su me totalno (ob)uzele obrazovne tehnolgoije pa su takve teme dobile prednost.

Srećom, baš nekako u to vrijeme, kontaktirala  me gospođa Kalina iz Dubrovnika, koja je pokrenula portal Putopisi.net. Taj portal je respektabilna zbirka od oko 250 impresivnih putopisa iz cijelog svijeta koje je napisalo 44 autora. Autori su toliko različiti kao i putopisi koje pišu. Svatko od nas  ima svoj stil i svoje viđenje svijeta. Živimo u različitim dijelovima svijeta, imamo različita zanimanja, različite smo dobi, putujemo različitim prijevoznim sredstvima, ali svima nam je zajednička strast prema putovanjima. I to se zaista i osjeti na portalu Putopisi.net. Zbog toga i broj putopisa baš kao i broj putpisaca raste iz dana u dan.

Na Putopisi.net možete samo jednim klikom otputovati u sve poznate i manje poznate kutke našega planeta  i osjetiti dašak novoga, neviđenoga, nepoznatoga, ali i onog dobro znanog iz neke druge perspektive.

Ponosna sam i zahvalna dragoj Kalini što sam i ja jedan od autora s ovih sedam (za sada) putopisa:

Miami, ali ne CSI
Berlin – Ich bin ein Berliner
Memphis
Peking
Cape Town – JAR
Egipat – dar Nila
Šećer u Južnoj Americi

4 comments on “Put oko svijeta s 44 putopisca

  1. Draga Arjana,
    Zahvaljujem u ime svih putopisaca na ovom toplom postu, koji nas tako lijepo predstavlja i opisuje. Kako rekoste, nas 44 ima mnogo toga različitog, ali nam je zajednička ljubav – putovanja. Vas očekujemo s novim putopisima.
    Lijep pozdrav

    Kalina

  2. Pingback: Twitterova družina o nama | Putopisi net

  3. Hvala Vama, draga Kalina! Ipak, propustila sam spomenuti da na Putopisi.net osim putopisa ima i sjajnih, provjerenih recepata za jela iz cijelog svijeta.

Leave a comment